8 November 2009, 11:57
jos245 schreef:het komt niet zo vaak via de deur binnen maar wel via het zijschot waar de deurscharnieren in vast zijn geschroefd.Zie het bruin geverfde gedeelte op de foto.
Als je de bekleding op de vloer aan die kant verwijdert of opzij vouwt en de vloer bloot maakt(dus ook de ijzeren plaat verwijderen), de vloer droog maakt en vervolgens iemand met een waterslang op de auto laat sproeien dan kun je zien waarlangs het naar binnen sijpelt.
Als het van bovenaf langs het schutboord naar beneden sijpelt zit misschien het afwateringsgat onder de motorkap dicht (in de hoek achter het motorkapscharnier).
ik snap je uitleg niet heel goed, waar moet ik precies kijken
na het verwijderen van de binnenbekleding zag ik dat het niet goed was



zie hier voor meer => Klikkk
btw. dat oranje spul wat is dat en is dat nodig om te doen ? ik doe gewoon afschuren/roestomvormer/zinga/anti-roest verf (zwart) / witte lak
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E