28 October 2009, 22:36
Even een vraag toevoegen aan dit topic.
Ik ben net met volvo vanuit het zuiden de Forclaz, een pas van 1600 meter in CH, overgereden. Heb het hele stuk op gas gereden. Lees overigens nu dit topic pas en heb zo'n beetje alles fout gedaan. Steeds ongeveer 2500 toeren en bij het dalen continu licht geremd. Gelukkig bleef de motor constant binnen het 'N-etje' en heb ik de remmen niet geroken. Maar toch, onnodig risico genomen.
Vraag is: Is het verstandig om op LPG de bergen door te gaan? Of misschien beter gesteld. Hoe erg is het?
Ik ben net met volvo vanuit het zuiden de Forclaz, een pas van 1600 meter in CH, overgereden. Heb het hele stuk op gas gereden. Lees overigens nu dit topic pas en heb zo'n beetje alles fout gedaan. Steeds ongeveer 2500 toeren en bij het dalen continu licht geremd. Gelukkig bleef de motor constant binnen het 'N-etje' en heb ik de remmen niet geroken. Maar toch, onnodig risico genomen.
Vraag is: Is het verstandig om op LPG de bergen door te gaan? Of misschien beter gesteld. Hoe erg is het?
244 DL '76