26 September 2009, 23:26
Ok, kop was inderdaad onbekend, maar betrouwbare (volvolvo lid) verkoper verzekerde me dat ie volgens hem in orde was. Was overigens slechts een paar week geleden gedemonteerd.
Dus daarop afgaande inderdaad NIET laten vlakken. Maar het zag er goed uit... Goed, is dat toch een aannemelijke oorzaak van het lek? Het lekt erg hard namelijk, zo van drup-drup-drup. Dat zou ik niet verwachten bij een halve milimeter kromming in de kop, toch?
Bouten zijn absoluut in de goede volgorde aangetrokken, precies volgens specificaties. Nieuwe bouten gebruikt.
Tja, koelwaterkanaal gescheurd? Kan ik dat zien? Als ik de kop eraf heb? Misschien moet ik gewoon maar even langs een revisiebedrijf ermee?
Dus daarop afgaande inderdaad NIET laten vlakken. Maar het zag er goed uit... Goed, is dat toch een aannemelijke oorzaak van het lek? Het lekt erg hard namelijk, zo van drup-drup-drup. Dat zou ik niet verwachten bij een halve milimeter kromming in de kop, toch?
Bouten zijn absoluut in de goede volgorde aangetrokken, precies volgens specificaties. Nieuwe bouten gebruikt.
Tja, koelwaterkanaal gescheurd? Kan ik dat zien? Als ik de kop eraf heb? Misschien moet ik gewoon maar even langs een revisiebedrijf ermee?