22 September 2009, 08:15
Nog steeds 1:8 voor B20A en B230F, volgens mij ligt het meer aan de grootte en vorm van de auto dan de motor. Wel allebei wat zuiniger op de snelweg, de B230F rijdt zelfs volbeladen bij 140 constant nog 1:7,5.
Voor dat afslaan moet je de luchtaanvoer van vóór de grille loshalen, zodat de lucht uit de motorruimte wordt aangezogen.
Mijn B20A heeft alleen een luchtfilterhuis en nul slangen verder. Gaat best.
B21A met contactpunten is in principe identiek aan de motor in de Renault 4. Hij staat om praktische redenen wat scheef en in de lengterichting.
Voor dat afslaan moet je de luchtaanvoer van vóór de grille loshalen, zodat de lucht uit de motorruimte wordt aangezogen.
Mijn B20A heeft alleen een luchtfilterhuis en nul slangen verder. Gaat best.
B21A met contactpunten is in principe identiek aan de motor in de Renault 4. Hij staat om praktische redenen wat scheef en in de lengterichting.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969