14 September 2009, 12:19
Getriggerd door een ander topic over te hoge weerstanden in bougiekabels ben ik eens op onderzoek gegaan.
Zoals eerder genoemd rij ik nu al ruim twee jaar met een stotterende B21ET.
Ben het maar gaan accepteren.
Alles gedaan w.o. zelfs nieuwe injectors .
Aan de kabels kon het niet liggen want zijn nieuw gekocht (Brezan)
Totdat ik de kabels eens ging doormeten.
cil. 1 12.6Kohm
cil. 2 16 Kohm :o :o
cil. 3 10,6 Kohm
cil.4 12.6 Kohm
Terwijl een originele kabel zo'n 3 Kohm is.
Net even een sloopsetje erop gezet om te proberen (bougicord ,allen zo'n 3 / 4 Kohm).
NU rijdt ie eindelijk zoals het hoort:
-geen gestotter
-feller
-mooiere stationairloop
-verbruik ??
Doe hier uw voordeel mee...
Zoals eerder genoemd rij ik nu al ruim twee jaar met een stotterende B21ET.
Ben het maar gaan accepteren.
Alles gedaan w.o. zelfs nieuwe injectors .
Aan de kabels kon het niet liggen want zijn nieuw gekocht (Brezan)
Totdat ik de kabels eens ging doormeten.
cil. 1 12.6Kohm
cil. 2 16 Kohm :o :o
cil. 3 10,6 Kohm
cil.4 12.6 Kohm
Terwijl een originele kabel zo'n 3 Kohm is.
Net even een sloopsetje erop gezet om te proberen (bougicord ,allen zo'n 3 / 4 Kohm).
NU rijdt ie eindelijk zoals het hoort:
-geen gestotter
-feller
-mooiere stationairloop
-verbruik ??
Doe hier uw voordeel mee...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.