23 December 2005, 22:04
er is er 1 in ned. weet ik , die heeft 500NM op zijn standaard drijfstangen staan.
wel de dikke uitvoering dan.
mijn b230et had dunne drijfstangen en de axiaal lagers op het achterste tap, doet het best hoor.
heeft nog steeds standaard turbodruk , boven de 1 bar moet je je achter je oren gaan krabben van wat wil ik nu.
want dan gaan ze breken , snaps.
er zijn geen b230et geleverd met k-jet.
maar zo als je ziet wel te maken. :wink: 8)
zijn er weer mee op zandvoort geweest , zijn weinig gti/gsi die dat bij houden hoor
en over die toeren 6800
is wel veel hoor , dan moet hij zowiezo al een grotere turbo hebben wil je dat gaan halen.
deze turboos zijn het zelfde als de b21et's
nou bij de 5750 tpm is het toch echt op hoor.
er zijn brute nokkenassen voor de turboos te krijgen , maar hou het nu op standaard.
of je moet weten wat je wilt en een nokkenas uitzoeken.
maar in een standaard motortje krijg je je geld er niet uit met zo'n nok-assie.
neem een VX3 dan ben je de man , volgens de zweedse tuners.
wel de dikke uitvoering dan.
mijn b230et had dunne drijfstangen en de axiaal lagers op het achterste tap, doet het best hoor.
heeft nog steeds standaard turbodruk , boven de 1 bar moet je je achter je oren gaan krabben van wat wil ik nu.
want dan gaan ze breken , snaps.
er zijn geen b230et geleverd met k-jet.
maar zo als je ziet wel te maken. :wink: 8)
zijn er weer mee op zandvoort geweest , zijn weinig gti/gsi die dat bij houden hoor
en over die toeren 6800
is wel veel hoor , dan moet hij zowiezo al een grotere turbo hebben wil je dat gaan halen.
deze turboos zijn het zelfde als de b21et's
nou bij de 5750 tpm is het toch echt op hoor.
er zijn brute nokkenassen voor de turboos te krijgen , maar hou het nu op standaard.
of je moet weten wat je wilt en een nokkenas uitzoeken.
maar in een standaard motortje krijg je je geld er niet uit met zo'n nok-assie.
neem een VX3 dan ben je de man , volgens de zweedse tuners.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)