Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een 260 meer of minder? liever één meer!
#7
Twee oordelen van ervaren monteurs die vroeger beide modellen (4 cil en PRV) in onderhoud hebben gehad:

mijn APK adres over de Volvo 244: niet kapot te krijgen die blokken;ik heb vroeger zelfs nog lpg ingebouwd voor een veehandelaar bij een km. stand van 4 ton. Die trok er zonder problemen dag in dag uit een zware trailer mee.


Een gepensioneerde kennis die vroeger als monteur bij Peugeot gewerkt heeft kwam onlangs een kijkje nemen bij mijn PRV die warm loopt maar geen koelvloeistof verliest: goh,da's lang geleden; we hadden maar enkele auto's met zo'n 6 cil. in onderhoud want die Peugeot 6 cilinders waren nogal prijzig, maar ik herinner me nog wel dat het vaak ellende was met die blokken.
Antwoord


Berichten in dit topic
Een 260 meer of minder? liever één meer! - door Jelmar - 5 September 2009, 15:07
Een 260 meer of minder? liever één meer! - door jos245 - 5 September 2009, 20:57
Een 260 meer of minder? liever één meer! - door Dirk242 - 18 March 2010, 23:43

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ik en mijn Volvo is niet meer... a.huis 6 5.065 13 September 2014, 20:55
Laatste bericht: Texel32
  Alweer een 240... (nu met meer turbo) Jw240 148 97.877 3 December 2013, 00:27
Laatste bericht: Jw240
  FF geen Volvo meer MichielMaas 7 3.849 5 August 2010, 15:52
Laatste bericht: MichielMaas
  245 Turbo uut Frankrijk (nu met MEER foto's) hugo 78 32.336 16 February 2009, 14:48
Laatste bericht: Harm
  Bossie's 740 GLE 16v, stage 0, E85 en meer.... Bossie 19 11.051 20 June 2008, 14:37
Laatste bericht: Bossie
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 9.726 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)