5 September 2009, 20:57
Twee oordelen van ervaren monteurs die vroeger beide modellen (4 cil en PRV) in onderhoud hebben gehad:
mijn APK adres over de Volvo 244: niet kapot te krijgen die blokken;ik heb vroeger zelfs nog lpg ingebouwd voor een veehandelaar bij een km. stand van 4 ton. Die trok er zonder problemen dag in dag uit een zware trailer mee.
Een gepensioneerde kennis die vroeger als monteur bij Peugeot gewerkt heeft kwam onlangs een kijkje nemen bij mijn PRV die warm loopt maar geen koelvloeistof verliest: goh,da's lang geleden; we hadden maar enkele auto's met zo'n 6 cil. in onderhoud want die Peugeot 6 cilinders waren nogal prijzig, maar ik herinner me nog wel dat het vaak ellende was met die blokken.
mijn APK adres over de Volvo 244: niet kapot te krijgen die blokken;ik heb vroeger zelfs nog lpg ingebouwd voor een veehandelaar bij een km. stand van 4 ton. Die trok er zonder problemen dag in dag uit een zware trailer mee.
Een gepensioneerde kennis die vroeger als monteur bij Peugeot gewerkt heeft kwam onlangs een kijkje nemen bij mijn PRV die warm loopt maar geen koelvloeistof verliest: goh,da's lang geleden; we hadden maar enkele auto's met zo'n 6 cil. in onderhoud want die Peugeot 6 cilinders waren nogal prijzig, maar ik herinner me nog wel dat het vaak ellende was met die blokken.