31 August 2009, 11:52
De 264 is inmiddels verhuist naar Woudenberg ;D
![[Afbeelding: Foto-XUW3U64M-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-XUW3U64M-D.jpg)
Afgelopen week heb ik er probleemloos 600 km mee gereden
De motor start en loopt netjes op 6 cilinders en verliest geen koelvloeistof terwijl het toch wel tegen de 30 graden buiten was.
Via Vadis heb ik uitgevonden dat de motor,een B27A origineel in deze auto is geleverd.
Beetje vreemd als je bedenkt dat toendestijds hier alleen de DL versies met de B27A,dus carburatie werd geleverd en de GL/GLE's altijd met een B27E(injectie) was uitgevoerd.
Ik zal jullie op de hoogte houden over het wel en wee van deze Volvo,daarvoor zal ik wel een nieuw topic openen
![[Afbeelding: Foto-XUW3U64M-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-XUW3U64M-D.jpg)
Afgelopen week heb ik er probleemloos 600 km mee gereden

De motor start en loopt netjes op 6 cilinders en verliest geen koelvloeistof terwijl het toch wel tegen de 30 graden buiten was.
Via Vadis heb ik uitgevonden dat de motor,een B27A origineel in deze auto is geleverd.
Beetje vreemd als je bedenkt dat toendestijds hier alleen de DL versies met de B27A,dus carburatie werd geleverd en de GL/GLE's altijd met een B27E(injectie) was uitgevoerd.
Ik zal jullie op de hoogte houden over het wel en wee van deze Volvo,daarvoor zal ik wel een nieuw topic openen
