30 August 2009, 19:28
Nog even 2 dingen:
Is de baksteun voor zowel de BW55 en de AW70/71 hetzelfde? Er moeten dus wel extra gaten worden voorzien?
Wat moet ik met de kick-down kabel? Is dit strikt nodig? Dan moet er dus ook gezocht worden naar een ander gas mechanisme aan het spruitstuk! (\Hier heb ik ergens de klepel horen klingelen zonder dat ik weet waarover ik praat mbt die kick down kbl.)
Ik hoor het wel.. Gegroet,
Is de baksteun voor zowel de BW55 en de AW70/71 hetzelfde? Er moeten dus wel extra gaten worden voorzien?
Wat moet ik met de kick-down kabel? Is dit strikt nodig? Dan moet er dus ook gezocht worden naar een ander gas mechanisme aan het spruitstuk! (\Hier heb ik ergens de klepel horen klingelen zonder dat ik weet waarover ik praat mbt die kick down kbl.)
Ik hoor het wel.. Gegroet,
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

