11 August 2009, 21:36
Toch nog even verder gaan over mijn M46.
Hij doet het nu prima. Zolang hij koud is en ik geen hoge snelheden aanhaal of lange tijd rijd. Een keer ik ongeveer een twintigtal miunuten op de autosnelweg zit begint hij moeilijker in te schakelen of slaat er gewoon uit. Het lampje gaat wel aan maar de OD schakelt dus niet in. Of heel moeilijk (traag). Is dit te wijten aan een te laag oliepeil? Heb de olie nog niet ververst aangezien ik ze nog niet voor handen heb. Of heeft het iets met de spanning op de solenoid te maken.
Verder een zalige motor met die turbo erop. Veel vlotter om te rijden dan de gewone diesel. (maar ik die rijd ik graag) Dit weekend een retourtje Almere zonder problemen op de OD na.
Graag jullie ideeen en meningen.
Groeten uit Belgie.
Hij doet het nu prima. Zolang hij koud is en ik geen hoge snelheden aanhaal of lange tijd rijd. Een keer ik ongeveer een twintigtal miunuten op de autosnelweg zit begint hij moeilijker in te schakelen of slaat er gewoon uit. Het lampje gaat wel aan maar de OD schakelt dus niet in. Of heel moeilijk (traag). Is dit te wijten aan een te laag oliepeil? Heb de olie nog niet ververst aangezien ik ze nog niet voor handen heb. Of heeft het iets met de spanning op de solenoid te maken.
Verder een zalige motor met die turbo erop. Veel vlotter om te rijden dan de gewone diesel. (maar ik die rijd ik graag) Dit weekend een retourtje Almere zonder problemen op de OD na.
Graag jullie ideeen en meningen.
Groeten uit Belgie.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's

