31 July 2009, 09:36
Marc,
Dus alle latere aw bakken (uit 240, 740 en 940) zijn geschikt mits ik het staartstuk van de huidige BW55 maar overzet vanwege de km aandrijving?
Daarnaast heb ik alleen een schakelmechanisme & cardan (korter) ? nodig?
Misschien een lager en keerringensetje voor de bak kopen om het droog te hebben voordat ik deze monteer!? ???
Ik hoor graag,
PS: Heb deze week een ritje naar de RDW gemaakt en moet zeggen dat de volvo zich wel heel lekker laat aanvoelen met een automaat. Ben altijd tegen automaat geweest....
Dus alle latere aw bakken (uit 240, 740 en 940) zijn geschikt mits ik het staartstuk van de huidige BW55 maar overzet vanwege de km aandrijving?
Daarnaast heb ik alleen een schakelmechanisme & cardan (korter) ? nodig?
Misschien een lager en keerringensetje voor de bak kopen om het droog te hebben voordat ik deze monteer!? ???
Ik hoor graag,
PS: Heb deze week een ritje naar de RDW gemaakt en moet zeggen dat de volvo zich wel heel lekker laat aanvoelen met een automaat. Ben altijd tegen automaat geweest....

245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

