30 July 2009, 10:37
Vanwege de verzekering en alle horror verhalen die ik hier las, heb ik de auto laten taxeren.
Heb'm iets meer dan een jaar geleden gekocht voor 5000,- en er ook al meer dan 5000,-
aan verspijkerd: roest weghalen, lassen, spuiten, dinitrol, nieuw stuurhuis, nieuwe achterveren,
extra dashboardmeters, hondenrek, rolhoes, armsteun, snowcaps, originele radio met
alpine 6cd wisselaar, betere speakers, extra benzinetankje. En niet te vergeten een grote
beurt natuurlijk met distibutieriem en de hele mikmak. In het afgelopen jaar iets meer dan
13.000km gereden en de teller staat nu op 263.000.
Dit is wat de taxateur ervan vindt. Iets zegt me dat ik niet mag klagen...
Ik heb nog liggen om erop te schroeven: mistlampen, 3e achterlicht, achterklepspoiler,
versterker en extra speakers. In september weer naar Heijstek voor oa APK.
Heb'm iets meer dan een jaar geleden gekocht voor 5000,- en er ook al meer dan 5000,-
aan verspijkerd: roest weghalen, lassen, spuiten, dinitrol, nieuw stuurhuis, nieuwe achterveren,
extra dashboardmeters, hondenrek, rolhoes, armsteun, snowcaps, originele radio met
alpine 6cd wisselaar, betere speakers, extra benzinetankje. En niet te vergeten een grote
beurt natuurlijk met distibutieriem en de hele mikmak. In het afgelopen jaar iets meer dan
13.000km gereden en de teller staat nu op 263.000.
Dit is wat de taxateur ervan vindt. Iets zegt me dat ik niet mag klagen...

Ik heb nog liggen om erop te schroeven: mistlampen, 3e achterlicht, achterklepspoiler,
versterker en extra speakers. In september weer naar Heijstek voor oa APK.