14 July 2009, 06:23
alles is voor de BAKswap goed te doen bij de 240 en zelfs zonder lasapparaat!
Je moet eigenlijk zorgen dat je het zelf uit een 240 kan sleutelen zodat je werkelijk alle benodigde onderdelen heb voor deze wisseling.
Losse bak is zo gekocht maar dan missen er nog oliekoelleidingkies, cardanas, bevestigingsmateriaal, schakelpook etc etc etc etc...
Je moet eigenlijk zorgen dat je het zelf uit een 240 kan sleutelen zodat je werkelijk alle benodigde onderdelen heb voor deze wisseling.
Losse bak is zo gekocht maar dan missen er nog oliekoelleidingkies, cardanas, bevestigingsmateriaal, schakelpook etc etc etc etc...
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

