16 June 2009, 10:53
Bak bijvullen met ATF type F zou de makkelijkste oplossing zijn, de bak hangt op zijn kant neem ik aan dus misschien is het oliepeil veranderd.
Achter een B20 hangt de bak (met standaard 240 kopp huis) over naar de kant van de vulplug, waar je normaliter het peil zou controleren en/of vullen. Om er iets bij te krijgen moet je de auto dus zo'n 20 graden kantelen.
Anders kan het nog lastiger en duurder (een hydraulische probleem in de overdrive) worden. Alles is te repareren.
Een automaat past er ook achter, maar ws. niet op zijn kant (ik weet wel bijna zeker van niet) en dan zit je min of meer vast aan het originele kopp. huis en de origineel op de 140 serie geleverde drietraps BW35.
De originele M40 (vier versn.) is ruim voorradig.
Achter een B20 hangt de bak (met standaard 240 kopp huis) over naar de kant van de vulplug, waar je normaliter het peil zou controleren en/of vullen. Om er iets bij te krijgen moet je de auto dus zo'n 20 graden kantelen.
Anders kan het nog lastiger en duurder (een hydraulische probleem in de overdrive) worden. Alles is te repareren.
Een automaat past er ook achter, maar ws. niet op zijn kant (ik weet wel bijna zeker van niet) en dan zit je min of meer vast aan het originele kopp. huis en de origineel op de 140 serie geleverde drietraps BW35.
De originele M40 (vier versn.) is ruim voorradig.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969