12 June 2009, 11:01
jawel hoor!
schakelt het systeem op tijd, of op toerental?
als je handmatig wel de schakeling kunt regelen, zijn je afsluiters en de relais die deze bedienen dus goed.
de oorzaak zit in het systeem dat de schakeling voor jou uitvoert.
dat kan de unit (kastje met knopje) zelf zijn, maar ook het signaal waar deze van afhankelijk is.
in mijn geval schakelt het systeem op een toerental (instelbaar via een potmetertje op het kastje)
het toerental haalt ie van de bobinekabel, er zit een draad meerdere malen omheen gewikkeld.
als die draad nou een breuk heeft, krijgt ie geen signaal en schakelt ie dus niet.
heb je een handleiding van het systeem?
wat is het merk en type van de schakelaar? (dat is het enige wat interessant is!)
misschien moet ie alleen even opnieuw geprogrammeerd ...
zijn er werkzaamheden aan de storing vooraf gegaan? waardoor het probleem wellicht veroorzaakt zou kunnen zijn?
Aernout
schakelt het systeem op tijd, of op toerental?
als je handmatig wel de schakeling kunt regelen, zijn je afsluiters en de relais die deze bedienen dus goed.
de oorzaak zit in het systeem dat de schakeling voor jou uitvoert.
dat kan de unit (kastje met knopje) zelf zijn, maar ook het signaal waar deze van afhankelijk is.
in mijn geval schakelt het systeem op een toerental (instelbaar via een potmetertje op het kastje)
het toerental haalt ie van de bobinekabel, er zit een draad meerdere malen omheen gewikkeld.
als die draad nou een breuk heeft, krijgt ie geen signaal en schakelt ie dus niet.
heb je een handleiding van het systeem?
wat is het merk en type van de schakelaar? (dat is het enige wat interessant is!)
misschien moet ie alleen even opnieuw geprogrammeerd ...
zijn er werkzaamheden aan de storing vooraf gegaan? waardoor het probleem wellicht veroorzaakt zou kunnen zijn?
Aernout
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......