6 June 2009, 18:04
die ride levelers kun je inderdaad oppompen.
remleidingen kunnen heel goed vast zitten, maar genoeg warmte en een goeie open-eind rinsleutel kan wel werken. Of even stukjes nieuwe leiding halen, sowieso kan nieuwe slangen weinig kwaad (max 10 euro p stuk).
Of die 2e hands dempers nog goed zijn is moeilijk te zeggen. Lekken ze olie? Nieuwe dempers zijn ook niet extreem duur op ebay.de ofzo.
zijn de bussen en stabi-links nog goed? nu je toch aan het werk bent kun je die ook aanpakken als het nodig is.
btw, die remklauwen krijg je niet meer goed inmekaar lijkt me, die hebben rek-bouten die maar een keer gebruikt mogen worden etc, schijnbaar niet meer in mekaar te zetten.
remleidingen kunnen heel goed vast zitten, maar genoeg warmte en een goeie open-eind rinsleutel kan wel werken. Of even stukjes nieuwe leiding halen, sowieso kan nieuwe slangen weinig kwaad (max 10 euro p stuk).
Of die 2e hands dempers nog goed zijn is moeilijk te zeggen. Lekken ze olie? Nieuwe dempers zijn ook niet extreem duur op ebay.de ofzo.
zijn de bussen en stabi-links nog goed? nu je toch aan het werk bent kun je die ook aanpakken als het nodig is.
btw, die remklauwen krijg je niet meer goed inmekaar lijkt me, die hebben rek-bouten die maar een keer gebruikt mogen worden etc, schijnbaar niet meer in mekaar te zetten.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

