24 May 2009, 16:33
HansDAF, erg bedankt, hier kan ik zeker wat mee.
Nog even over de draad op de verdeler; ik heb nu twee draden aangeloten, ik neem aan dat er slechts ÃÂÃÂn draad wordt aangesloten (die van de bobine naar de verdeler loopt)?
Zijn er nog wijzigingen in het schema als de auto op LPG rijdt? Als ik nu de bobine aansluit op de verdeler, dan krijgt de converter een signaal dat ongeveer 3 seconden duurt, alsof er een gaskraantje open wordt gezet. De auto kan daarna gewoon gestart worden. Ik neem aan dat de converter ook in hetzelfde circuit meedoet als in de schema's aangegeven?
Bedoel je hiermee die groene draad die op foto 2 is aangesloten op de zwarte draad? Ik weet niet hoe dat onderdeel heet naast de bobine zit, waaruit een zwarte, gele, rode en groene draad komt. Er staat op het plaatje dat deze groene naar de 'points' moet lopen. Vandaar dat ik de groene draad heb aangesloten op de zwarte die naar de verdeler loopt.
Nog even over de draad op de verdeler; ik heb nu twee draden aangeloten, ik neem aan dat er slechts ÃÂÃÂn draad wordt aangesloten (die van de bobine naar de verdeler loopt)?
Zijn er nog wijzigingen in het schema als de auto op LPG rijdt? Als ik nu de bobine aansluit op de verdeler, dan krijgt de converter een signaal dat ongeveer 3 seconden duurt, alsof er een gaskraantje open wordt gezet. De auto kan daarna gewoon gestart worden. Ik neem aan dat de converter ook in hetzelfde circuit meedoet als in de schema's aangegeven?
HansDAF schreef:Zag een draad op de foto's (groen/geel) die waarschijnlijk in een stopkontakt thuis hoort.
Zou ik gelijk ook even vervangen...
Bedoel je hiermee die groene draad die op foto 2 is aangesloten op de zwarte draad? Ik weet niet hoe dat onderdeel heet naast de bobine zit, waaruit een zwarte, gele, rode en groene draad komt. Er staat op het plaatje dat deze groene naar de 'points' moet lopen. Vandaar dat ik de groene draad heb aangesloten op de zwarte die naar de verdeler loopt.
Volvo 740 tic '84.