19 May 2009, 19:51
:'( :'( :'(
De cabrio heeft idd de potentie een leuke cruiser te worden.
Nu nog die walgelijke pooiervelgen vervangen door originele corona's / gt velgen ofzo, normale ophanging herstellen, spoiler eraf schroeven en spuiten in een fatsoenlijke kleur en ik vind hem fantastisch! ;D
Nee, een 240 pimpen is prima, hoe mooier hoe beter, maar doe dat dan asjeblieft met mooi origineel spul (bv usa-versie gadgets of 264 spul) maar niet met van die prullaria uit Kitschikistan!
maar HULDE voor die SNUT actie! ;D
Citaat:Veel hobby-uurtjes zitten in de auto's.Vele verloren uurtjes dus eigenlijk... o o wat verpesten die Zweden toch een hoop auto's!! :o
De cabrio heeft idd de potentie een leuke cruiser te worden.
Nu nog die walgelijke pooiervelgen vervangen door originele corona's / gt velgen ofzo, normale ophanging herstellen, spoiler eraf schroeven en spuiten in een fatsoenlijke kleur en ik vind hem fantastisch! ;D
Nee, een 240 pimpen is prima, hoe mooier hoe beter, maar doe dat dan asjeblieft met mooi origineel spul (bv usa-versie gadgets of 264 spul) maar niet met van die prullaria uit Kitschikistan!

maar HULDE voor die SNUT actie! ;D
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)