Topics: 163
Citaat:De gratis zomercheck
Onze ervaren monteurs controleren uw Volvo op maar liefst 18 belangrijke punten: motorolie, remvloeistof, wielophanging, schokdempers, banden, stuurinrichting, accu & dynamo, verlichting, voorruit, koelsysteem, trekhaak, banden en nog veel meer. En terwijl u een kopje koffie drinkt, testen ze ook de werking van de airco in uw Volvo. Ze meten de druk, testen op lekkages, vullen koelmiddel bij of tappen juist een teveel hiervan af. Zo voorkomt u dat eventuele kleine mankementen tot kostbare reparaties leiden.
Inschrijven gratis zomercheck
Bij de volvodealers is nu een sympathieke actie; een gratis zomercheck. Natuurlijk zit er een commerciële gedachte achter en willen ze je ruitenwissers en banden verkopen met een leuke marge. Maar ze kunnen je neem ik aan niet dwingen iets bij ze te kopen. Sowieso ben ik benieuwd of ze 240 ruitenwissers uit voorraad leverbaar hebben

.
Iemand al gebruik gemaakt van deze actie of is van plan dit te doen?
Topics: 37
haha lijkt me wel wat. ben benieuwd wat ze vinden bij mn 140
Topics: 60
Had dat vorig jaar ook bij de wintercheck gedaan. De monteur die ermee bezig was vond het erg leuk. Ik moest wel lachen om het gezicht van de chef werkplaats toen de monteur zei dat ik de puntjes zelf wel zou opknappen :lol:
Topics: 163
Dat dat zou ik ook niet geloven hahaha
Maar ze kijken er dus wel serieus naar? Maar blijkbaar wel een beetje vreemd als je verder niets afneemt bij ze (op zich ook wel logisch natuurlijk).
Topics: 52
M'n auto gaat altijd naar de dealer voor regulier onderhoud. Maar de werkplaatschef heb ondertussen wel in de gaten dat de 'leuke' klusjes zelf gedaan worden. Ging in het begin wat stroef, maar inmiddels kan ie et wel waarderen geloof ik.
Topics: 37
ik zal morgen eens bellen naar de dealer in breda hierzo... misschien vinden ze iets wat ik nog niet weet
Topics: 16
Wissers zijn gewoon op voorraad

Het is natuurlijk wel een actie om nieuwe klanten te winnen, het kost tenslotte wel werkplaatstijd.
er zitten ook voordelen aan dealeronderhoud o.a. gratis lampjes vervangen tussendoor, vloeistoffen bijvullen en (gratis/inbegrepen)Volvo Assistance wegenwachthulp ongeacht de leeftijd van de Volvo
Volvo 244DL 78'<br />Yamaha XT350 89'<br />Zundapp 517 CS50 74'