22 April 2009, 23:49
tsja. de PU verbindingen bewegen soepeler, dat is een voordeel. iets stugger, maar dat hangt er erg van af.
bijvoorbeeld heb ik de torque rods in poly. toen ze er net in zaten gaf dat met terugschakelen en de bijbehorende koppelingsslip iets van trilling (heel subtiel, maar iets dat ie niet nieuw gehad zou hebben). nu met nieuwe motorsteunen+baksteun heb ik het niet meer gevoeld, weg.
niet alle bussen hoeven in poly, hangt van gebruik af.
smering moet inderdaad, maar ik heb de afgelopen 3+ jaar er niet naar omgekeken (swaybar bussen bijvoorbeeld) en alles gaat nog goed.
bijvoorbeeld heb ik de torque rods in poly. toen ze er net in zaten gaf dat met terugschakelen en de bijbehorende koppelingsslip iets van trilling (heel subtiel, maar iets dat ie niet nieuw gehad zou hebben). nu met nieuwe motorsteunen+baksteun heb ik het niet meer gevoeld, weg.
niet alle bussen hoeven in poly, hangt van gebruik af.
smering moet inderdaad, maar ik heb de afgelopen 3+ jaar er niet naar omgekeken (swaybar bussen bijvoorbeeld) en alles gaat nog goed.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

