6 April 2009, 11:14
Ik denk die je nu al hebt. Als je daar een nieuwe sproeier induwt (en wat-ie nog meer nodig heeft), en dat combineert met de B20A naald, dat je dan een heel eind bent.
De naald is namelijk het meest bepalende onderdeel voor het mengsel, voor zover ik weet zijn die sproeiers maar in een paar binnenmaten gemaakt, en voor heel veel Volvo blokken even groot. Bijvoorbeeld deze: http://volvoklassiekeronderdelen.nl/shop...cts_id=590
Ik zou BCCP of Scandcar eens bellen of een andere club die veel carbs van veel verschillende Volvo types in handen heeft.
En anders probeer je het eens een rondje met de sproeier die je nu hebt, maar dan een millimeter omhoog geduwd (met een hamer in de 140 Stromberg, misschien heeft de CDUS een subtieler verstelmechaniek), en de B20A naald. Of je verstelt de vlotter zo dat het benzine nivo in de vlotterkamer wat daalt. Alles wat een armer mengsel geeft is toegestaan lijkt me.
De naald is namelijk het meest bepalende onderdeel voor het mengsel, voor zover ik weet zijn die sproeiers maar in een paar binnenmaten gemaakt, en voor heel veel Volvo blokken even groot. Bijvoorbeeld deze: http://volvoklassiekeronderdelen.nl/shop...cts_id=590
Ik zou BCCP of Scandcar eens bellen of een andere club die veel carbs van veel verschillende Volvo types in handen heeft.
En anders probeer je het eens een rondje met de sproeier die je nu hebt, maar dan een millimeter omhoog geduwd (met een hamer in de 140 Stromberg, misschien heeft de CDUS een subtieler verstelmechaniek), en de B20A naald. Of je verstelt de vlotter zo dat het benzine nivo in de vlotterkamer wat daalt. Alles wat een armer mengsel geeft is toegestaan lijkt me.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969