21 February 2009, 12:25
aha, dan zou het toch best wel eens kunnen. Een van het nieuwere type dus (mod 81). Mooie wagen in mooie kleur trouwens ;D
Ik dacht, van 1980, in het 'oude' model zijn zeker nooit B23A's gebouwd, of je moet een prototype gehad hebben.
overigens heb ik wel eens gehoord dat ze nieuwe motoren eerst inbouwden voor de Zweedse markt om 'een jaar in de praktijk te testen bij gewone mensen'. Dus in dat opzicht zou je idd een van de allereerste 245's met B23A hebben, voordat ze in 1981-82 algemeen geleverd werden ;D
groeten!
Ik dacht, van 1980, in het 'oude' model zijn zeker nooit B23A's gebouwd, of je moet een prototype gehad hebben.
overigens heb ik wel eens gehoord dat ze nieuwe motoren eerst inbouwden voor de Zweedse markt om 'een jaar in de praktijk te testen bij gewone mensen'. Dus in dat opzicht zou je idd een van de allereerste 245's met B23A hebben, voordat ze in 1981-82 algemeen geleverd werden ;D
groeten!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)