18 February 2009, 20:46
Marc1970: Nee ik denk niet dat de wagen zo dramatisch was, hij was alleen slechter dan ik had verwacht.
Als een auto begin 2007 gespoten is ga je er toch vanuit dat het gebeurt om de wagen op te knappen.
Nu leek het meer dat er e.e.a. gecamoufleerd werd.
Volgens de keurmeester een goede prijs voor deze wagen.
Om hem goed te krijgen zul je er het aankoopbedrag door de jaren heen nog een keer aan moeten besteden.
Wat een andere tip was.
Zet de wagen binnen, en dat kan bij mij nu juist niet. dus dat wordt altijd lastig bij mij.
Als laatste, nee ik heb er geen foto;s van.
Rubicon: Het verschil tussen de ANWB keuring en de keuring bij deze Volvo garage was ââ¬100, plus het feit dat bij de ANWB alles schriftelijk wordt gedocumenteerd, bij de Volvo mondeling. Keuring ging erg snel zonder veel aanwijzingen. Vragen werden wel netjes beantwoord.
Ik vond het nogal naief van mijzelf om een wagen te kopen die niet tijdens de koop op de brug zou hebben gestaan.
Echte tips had de keurmeester niet. Wel sprak ik hem nog nadat de eigenaar van de Volvo al weg was.
Hij vond de auto het geld zeker waard gezien alle dingen die er al zijn gebeurd aan de wagen.
Zeker 5 jaar te rijden zonder problemen, maar het las en spuitwerk zal toch een keer moeten gebeuren.
Verder was het een afweging wat je met de wagen gaat doen.
Probleemloos een aantal jaren goedkoop rijden er niets aan doen en hem weer proberen te verkopen.
Of hem langzaam in betere staat krijgen en houden.
Beide heb ik niet aangedurfd.
Als een auto begin 2007 gespoten is ga je er toch vanuit dat het gebeurt om de wagen op te knappen.
Nu leek het meer dat er e.e.a. gecamoufleerd werd.
Volgens de keurmeester een goede prijs voor deze wagen.
Om hem goed te krijgen zul je er het aankoopbedrag door de jaren heen nog een keer aan moeten besteden.
Wat een andere tip was.
Zet de wagen binnen, en dat kan bij mij nu juist niet. dus dat wordt altijd lastig bij mij.
Als laatste, nee ik heb er geen foto;s van.
Rubicon: Het verschil tussen de ANWB keuring en de keuring bij deze Volvo garage was ââ¬100, plus het feit dat bij de ANWB alles schriftelijk wordt gedocumenteerd, bij de Volvo mondeling. Keuring ging erg snel zonder veel aanwijzingen. Vragen werden wel netjes beantwoord.
Ik vond het nogal naief van mijzelf om een wagen te kopen die niet tijdens de koop op de brug zou hebben gestaan.
Echte tips had de keurmeester niet. Wel sprak ik hem nog nadat de eigenaar van de Volvo al weg was.
Hij vond de auto het geld zeker waard gezien alle dingen die er al zijn gebeurd aan de wagen.
Zeker 5 jaar te rijden zonder problemen, maar het las en spuitwerk zal toch een keer moeten gebeuren.
Verder was het een afweging wat je met de wagen gaat doen.
Probleemloos een aantal jaren goedkoop rijden er niets aan doen en hem weer proberen te verkopen.
Of hem langzaam in betere staat krijgen en houden.
Beide heb ik niet aangedurfd.