2 February 2009, 20:57
;D PROBLEEM OPGELOST!!! ;D
Het bleek inderdaad de terugslagklep van de rembekrachtiger te zijn die geheel kapot was (helemaal opengebarsten en voor de helft weg)!
Tsja... 25 jaar oud PVC nippeltje, dat zegt voldoende...
Nogmaals bedankt voor de tip
! Ik kreeg van de week al doembeelden voor ogen van een kapotte kop, gesprongen klepveren, etc...
Gelukkig een dingetje van een euro of 20.
Voor wie het niet weet waar we het hier over hebben: het gaat om een klein, wit (vergeeld) stukje kunsstof dat op de rembekrachtiger zit, dat weer verbonden is dmv een slangetje aan het inlaatspruitstuk thv de 3e / 4e cylinder.
Het bleek inderdaad de terugslagklep van de rembekrachtiger te zijn die geheel kapot was (helemaal opengebarsten en voor de helft weg)!
Tsja... 25 jaar oud PVC nippeltje, dat zegt voldoende...
Nogmaals bedankt voor de tip

Gelukkig een dingetje van een euro of 20.
Voor wie het niet weet waar we het hier over hebben: het gaat om een klein, wit (vergeeld) stukje kunsstof dat op de rembekrachtiger zit, dat weer verbonden is dmv een slangetje aan het inlaatspruitstuk thv de 3e / 4e cylinder.
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)