31 January 2009, 21:51
Oke, bedankt bvoor jullie reactie, zal daar eens naar gaan kijken
. Was hier nooit op gekomen.
Moet je dan overigens ook merken dat het remmen moeilijker gaat, gezien dat het probleem met (het vacuum van) de bekrachtiger te maken heeft?
Ik heb er vanzelfsprekend geen meter meer mee gereden sinds het probleem, dus dat heb ik niet kunnen voelen.
Maar ik ga het zsm nalopen. ik houd jullie op de hoogte!

Moet je dan overigens ook merken dat het remmen moeilijker gaat, gezien dat het probleem met (het vacuum van) de bekrachtiger te maken heeft?
Ik heb er vanzelfsprekend geen meter meer mee gereden sinds het probleem, dus dat heb ik niet kunnen voelen.
Maar ik ga het zsm nalopen. ik houd jullie op de hoogte!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)