27 January 2009, 21:59
de ATE's die ik heb (powerdisc/powerslot) doen het nog goed. ietsje snellere pedaalreactie bij natte remmen, voor de rest met mijn relatief rustige gebruik geen andere voordelen behalve opmerkingen er over (positief).
rvs omvlochten slangen helpen wel, maar is pas echt merkbaar bij harder remmen. Het kost niet veel extra, hangt dus meer van gebruik af.
Zorg dat je de naafvlakken waar de schijf op komt echt mega schoon/roestvrij hebt.
Ik heb ook nog de niet-slijtvlakken met hi-temp verf gedaan, dan roest het wat minder snel (het oog wil ook wat!). aluspray oid werkt het best denk ik.
heeft jou 740 nog de schijven met geïntegreerde naven?
rvs omvlochten slangen helpen wel, maar is pas echt merkbaar bij harder remmen. Het kost niet veel extra, hangt dus meer van gebruik af.
Zorg dat je de naafvlakken waar de schijf op komt echt mega schoon/roestvrij hebt.
Ik heb ook nog de niet-slijtvlakken met hi-temp verf gedaan, dan roest het wat minder snel (het oog wil ook wat!). aluspray oid werkt het best denk ik.
heeft jou 740 nog de schijven met geïntegreerde naven?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

