28 December 2008, 18:51
Ik ben erg blij met het pijp(je). Mooi geluid, geen problemen met vermogen. Turbo spoelt meteen op. Mooie kwaliteit.
Pijp is wel wat dik en hangt onder de 240 wat laag waardoor ze wel eens een drempel wil schaven. Verder gaat de uitlaat onder de achteras door en moet je oppassen met het opkrikken van de auto: de rubbers worden dan volledig uitgetrokken.
Ik heb ooit met deze pijp op een N/A auto gehad en dat was OORVERDOVEND. Maar op een turbo is het een zwaar, doch beschaafd geluid.
Verder kwam de uitlaat uit zijn rubbers bij het driften. Te verhelpen met wat dikke tie-rips.
Het materiaal is mooi dikwandig en doorroesten is volkomen verleden tijd. Scheuren zal eerder gebeuren, maar ook dat zie ik niet snel gebeuren. Een absolute aanrader wat mij betreft.
Pijp is wel wat dik en hangt onder de 240 wat laag waardoor ze wel eens een drempel wil schaven. Verder gaat de uitlaat onder de achteras door en moet je oppassen met het opkrikken van de auto: de rubbers worden dan volledig uitgetrokken.
Ik heb ooit met deze pijp op een N/A auto gehad en dat was OORVERDOVEND. Maar op een turbo is het een zwaar, doch beschaafd geluid.
Verder kwam de uitlaat uit zijn rubbers bij het driften. Te verhelpen met wat dikke tie-rips.
Het materiaal is mooi dikwandig en doorroesten is volkomen verleden tijd. Scheuren zal eerder gebeuren, maar ook dat zie ik niet snel gebeuren. Een absolute aanrader wat mij betreft.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl

