28 December 2008, 12:20
Heren... Appels en peren. Ga lekker een mengstukje inbouwen als je er zoveel vertrouwen in hebt... Dit topic gaat over een alternatief motormanagement systeem dat toevallig ook voor LPG gebruikt kan worden.
Verder heb ik een alternatieve benadering van Lpg injectie die in meerdere opzichten beter is. Wie dat ontkent is niet deskundig. Een doofstomme met blindheid kan je niet vragen een complex proces uit te voeren. Zo is het ook met een systeem dat volledig mechanisch werkt zonder een enkele vorm van sensoren. De enige die het juist doet is Abbabak die zijn installatie bijstelt indien nodig.
Voor wat betreft het G3 mengstuk: klopt. AG heeft zo'n systeem geleverd met een stappenmotor in de verdamper. Google er maar eens op: die kwaliteit was dramatisch. Daarnaast lost het niets op: nog steeds de gehele inlaat vol LPG, wachtende op ontsteking. Voor een turbo en voor k-jet zijn deze systemen niet toepasbaar en nog steeds verlies je een groot deel van het vermogen.
Ben je helemaal happy met je mengstukje? Dan heb je hier niets te zoeken. Ik ga namelijk een stukje verder en heb nieuwe technologie geïntroduceerd voor auto's die van veel vroeger stammen.
Ik zie even het doel van de mensen hier niet die in een technisch topic inbouwers met techniek van voor de 2e wereldoorlog aanhalen. Is dit om te proberen veranderingen tegen te gaan? Ik verzoek hen dan ook on topic te blijven en niet te reageren.
Verder heb ik een alternatieve benadering van Lpg injectie die in meerdere opzichten beter is. Wie dat ontkent is niet deskundig. Een doofstomme met blindheid kan je niet vragen een complex proces uit te voeren. Zo is het ook met een systeem dat volledig mechanisch werkt zonder een enkele vorm van sensoren. De enige die het juist doet is Abbabak die zijn installatie bijstelt indien nodig.
Voor wat betreft het G3 mengstuk: klopt. AG heeft zo'n systeem geleverd met een stappenmotor in de verdamper. Google er maar eens op: die kwaliteit was dramatisch. Daarnaast lost het niets op: nog steeds de gehele inlaat vol LPG, wachtende op ontsteking. Voor een turbo en voor k-jet zijn deze systemen niet toepasbaar en nog steeds verlies je een groot deel van het vermogen.
Ben je helemaal happy met je mengstukje? Dan heb je hier niets te zoeken. Ik ga namelijk een stukje verder en heb nieuwe technologie geïntroduceerd voor auto's die van veel vroeger stammen.
Ik zie even het doel van de mensen hier niet die in een technisch topic inbouwers met techniek van voor de 2e wereldoorlog aanhalen. Is dit om te proberen veranderingen tegen te gaan? Ik verzoek hen dan ook on topic te blijven en niet te reageren.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl