2 December 2005, 15:27
Mijn winterbanden zijn alleen geschikt om in 1 richting te monteren, dus links moet links blijven en rechts moet rechts blijven. Dat is makkelijker te zien als ik er op schrijf welke plek hij zat, bovendien heb ik voor van die stiften waardoor ik de velg maar op 1 manier kan monteren (dus hoef de gaten van de wielmoeren niet te merken) Achter heb ik geen gaten in mijn velg voor een dergelijk stiftje, dus kan ik die niet voor monteren.
Kortom mijn banden zitten iedere winter weer op de zelfde plek.
Maar dat van die wielboutgaten is alleen van belang als je je wielen hebt laten balanceren aan de wagen, dat doen ze tegenwoordig niet meer. Dat was vroeger wel een oplossing als het met balanceren op een machine niet voldoende lukte. Dan zit de onbalans in een onderdeel van de auto.
:oops:
Kortom mijn banden zitten iedere winter weer op de zelfde plek.

Maar dat van die wielboutgaten is alleen van belang als je je wielen hebt laten balanceren aan de wagen, dat doen ze tegenwoordig niet meer. Dat was vroeger wel een oplossing als het met balanceren op een machine niet voldoende lukte. Dan zit de onbalans in een onderdeel van de auto.
:oops: