11 December 2008, 23:32
Ja, er komt nog wel wat meer bij...
Een B23 blok met een Penta krukas. Een B234 cilinderkop met RVS kleppen. Een RVS uitlaatspruitstuk, ander inlaatplenum, 440cc/min injectoren, Eagle H-beam drijfstangen, gesmeede zuigers en een dikke turbo.
Bedoelde je dat ?
De gouden regel van 6:
krukas-positiesensor (VR + Triggerwheel)
Koelvloeistof sensor
Inlaatlucht temperatuur sensor
Gasklep-positie sensor
MAP sensor (reeds in KdFi ingebouwd)
Lambda-sensor (breedband type, eventueel JAW chip bijkopen: 30 euro).
Verder actuatoren:
Bobine(s)
Injecoren
Brandstofpomp
Stationairklep
Meestal is het standaard spul van een injectie motor te gebruiken (Bosch). Ik verkoop het je ook graag. Verder als je een (niet motronic) doosje koopt wat draad, zekeringenkast, 2 relais. Ook allemaal bij elkaar te klikken in mijn shop. Langskomen mag ook: op zaterdag tussen 10 en 12 in Beneden Leeuwen. Bel of mail even van tevoren !
Een B23 blok met een Penta krukas. Een B234 cilinderkop met RVS kleppen. Een RVS uitlaatspruitstuk, ander inlaatplenum, 440cc/min injectoren, Eagle H-beam drijfstangen, gesmeede zuigers en een dikke turbo.
Bedoelde je dat ?
De gouden regel van 6:
krukas-positiesensor (VR + Triggerwheel)
Koelvloeistof sensor
Inlaatlucht temperatuur sensor
Gasklep-positie sensor
MAP sensor (reeds in KdFi ingebouwd)
Lambda-sensor (breedband type, eventueel JAW chip bijkopen: 30 euro).
Verder actuatoren:
Bobine(s)
Injecoren
Brandstofpomp
Stationairklep
Meestal is het standaard spul van een injectie motor te gebruiken (Bosch). Ik verkoop het je ook graag. Verder als je een (niet motronic) doosje koopt wat draad, zekeringenkast, 2 relais. Ook allemaal bij elkaar te klikken in mijn shop. Langskomen mag ook: op zaterdag tussen 10 en 12 in Beneden Leeuwen. Bel of mail even van tevoren !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl