10 December 2008, 02:00
Goed hÃÂ ? Iemand die het na meet en ook daadwerkelijk even nastelt. Meten is weten. Alleen blijft starten en overschakelen kritisch. Maar het kan inderdaad wel.
Ander verhaal. Eerder in het topic heb ik al wat foto's gezet van een KdFi in een Motronic doos. Deze was gemaakt voor een BMW. We kunnen nu middels adaptorplaten (in de behuizing, dus minder / geen draden) voor diverse BMW's deze kasten aanbieden.
Eigenlijk wil ik deze ook gaan maken voor de LH 2.4.
Zou daar interesse voor zijn ? Als zo'n doos uitontwikkeld is zou ze rond de 400 euro moeten gaan kosten. Dan hebben we het over benzine.
Ander verhaal. Eerder in het topic heb ik al wat foto's gezet van een KdFi in een Motronic doos. Deze was gemaakt voor een BMW. We kunnen nu middels adaptorplaten (in de behuizing, dus minder / geen draden) voor diverse BMW's deze kasten aanbieden.
Eigenlijk wil ik deze ook gaan maken voor de LH 2.4.
Zou daar interesse voor zijn ? Als zo'n doos uitontwikkeld is zou ze rond de 400 euro moeten gaan kosten. Dan hebben we het over benzine.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl