1 December 2005, 20:38
niet om je bang te maken hoor , dus schrik niet.
je kan hem opslaan geen probleem.
voor een jaartje ok maar langer niet , das mijn mening.
wil je hem over een tig jaar of iets minder voor de dag halen kan hij in het oude ijzer.
er komt toch roest op de blanke delen in de motor door condensvorming.
de koelkanalen in het gietijzerenblok roesten verder en rotten door.
de alu.cil.kop oxideerd helemaal weg.
vraag maar aan de jongens van woermeijer. (jan-willen & johan).
de rest zoals de k-jetronic kan je bewaren.
maar als je die na een jaar of wat uit het stof haalt kan je die delen ook weggooien.
het is nu al niet echt recent spul meer , zeker al een jaar of 20 oud.
zolang dit gebruikt word blijft het gangbaar.
zodra je de delen stil zet met de oude benzine erin of droog
de rubber manchetten en ringen gaan opgeven moment uitdrogen en barsten.
je kan er over na denken.
heb je hem binnen kort nodig sla hem op.
maar bewaar hem niet om over een jaar of wat je eigen een teleur- stelling te geven.
ik zou zeggen heb je hem niet meer nodig , dan zijn er altijd liefhebbers voor een goede gebruikte motor.
je kan hem opslaan geen probleem.
voor een jaartje ok maar langer niet , das mijn mening.
wil je hem over een tig jaar of iets minder voor de dag halen kan hij in het oude ijzer.
er komt toch roest op de blanke delen in de motor door condensvorming.
de koelkanalen in het gietijzerenblok roesten verder en rotten door.
de alu.cil.kop oxideerd helemaal weg.
vraag maar aan de jongens van woermeijer. (jan-willen & johan).
de rest zoals de k-jetronic kan je bewaren.
maar als je die na een jaar of wat uit het stof haalt kan je die delen ook weggooien.
het is nu al niet echt recent spul meer , zeker al een jaar of 20 oud.
zolang dit gebruikt word blijft het gangbaar.
zodra je de delen stil zet met de oude benzine erin of droog
de rubber manchetten en ringen gaan opgeven moment uitdrogen en barsten.
je kan er over na denken.
heb je hem binnen kort nodig sla hem op.
maar bewaar hem niet om over een jaar of wat je eigen een teleur- stelling te geven.
ik zou zeggen heb je hem niet meer nodig , dan zijn er altijd liefhebbers voor een goede gebruikte motor.