9 December 2008, 00:55
Inmiddels een Adaptronic in de auto ingebouwd. De auto loopt nu Bi-fuel op Adaptronic.
Grotere 440 cc/min injectoren liggen klaar om ook op benzine vol boost te kunnen draaien.
EGT sensor wordt nu permanent op management systeem aangesloten en er zal een lampje op het dash gaan branden als deze te hoge waarden krijgt.
Boost-controll is electronisch geregeld.
De 960 radiator is vervangen want de 2e hands was lek.
Diverse slangen vervangen tegen waterlekkage.
De bak is uit elkaar gehaald en er zijn diverse zaken vervangen. Ze is nu min of meer weer in orde. Giert nog wat in de lagere versnellingen (negeren).
Nieuwere LPG injectoren gemonteerd (moet ze toch ook zelf uitproberen).
De 27e is weer een drift-dag. Ik hoop daar nu weer eens aan deel te nemen. Alleen heb ik het nogal druk met mijn zaak. Op zaterdag waren er weer 15 man voor info en spullen en doordeweeks worden de projecten gebouwd. En welk project blijft dan staan ? Precies...
Grotere 440 cc/min injectoren liggen klaar om ook op benzine vol boost te kunnen draaien.
EGT sensor wordt nu permanent op management systeem aangesloten en er zal een lampje op het dash gaan branden als deze te hoge waarden krijgt.
Boost-controll is electronisch geregeld.
De 960 radiator is vervangen want de 2e hands was lek.
Diverse slangen vervangen tegen waterlekkage.
De bak is uit elkaar gehaald en er zijn diverse zaken vervangen. Ze is nu min of meer weer in orde. Giert nog wat in de lagere versnellingen (negeren).
Nieuwere LPG injectoren gemonteerd (moet ze toch ook zelf uitproberen).
De 27e is weer een drift-dag. Ik hoop daar nu weer eens aan deel te nemen. Alleen heb ik het nogal druk met mijn zaak. Op zaterdag waren er weer 15 man voor info en spullen en doordeweeks worden de projecten gebouwd. En welk project blijft dan staan ? Precies...
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl