8 November 2008, 01:13
leuke discussie zo, alhoewel ie af en toe wel wat op de persoon is....
Ik ga mijn K-Jet eerst maar eens laten afstellen bij een van de enige K-Jet specialisten die in Nederland is overgebleven. Met een gezonde K-Jet ben ik ervan overtuigd dat de auto nog heeeeel lang moet kunnen lopen. Net als alle Porsche 924's een heleboel Mercedessen etc. Dus een prima systeem, alleen bestaan er nu alternatieven die met behulp van echte professionals voor een beter resultaat kunnen zorgen.
Als ie eenmaal goed loopt, dan ga ik eens een avond zitten om te kijken wat een 350pk blok met een MS-achtig systeem gaat kosten.... (in dat geval hou ik m'n originele blok ook echt origineel en bouw ik een nieuw blok op). En dan klop ik denk ik nog wel es bij je aan Bozzma, want het begint er zo langzamerhand op te lijken dat je jezelf een prof mag noemen op dit vlak - ik kan me ook de eerste pogingen in je 242 herinneren en die waren niet meteen succesvol
Ik ga mijn K-Jet eerst maar eens laten afstellen bij een van de enige K-Jet specialisten die in Nederland is overgebleven. Met een gezonde K-Jet ben ik ervan overtuigd dat de auto nog heeeeel lang moet kunnen lopen. Net als alle Porsche 924's een heleboel Mercedessen etc. Dus een prima systeem, alleen bestaan er nu alternatieven die met behulp van echte professionals voor een beter resultaat kunnen zorgen.
Als ie eenmaal goed loopt, dan ga ik eens een avond zitten om te kijken wat een 350pk blok met een MS-achtig systeem gaat kosten.... (in dat geval hou ik m'n originele blok ook echt origineel en bouw ik een nieuw blok op). En dan klop ik denk ik nog wel es bij je aan Bozzma, want het begint er zo langzamerhand op te lijken dat je jezelf een prof mag noemen op dit vlak - ik kan me ook de eerste pogingen in je 242 herinneren en die waren niet meteen succesvol

Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...