19 October 2008, 20:41
@kaassie
Vraagje;
Momenteel druk met een LPG systeem (setje van Bosma) in de 245 K-jet te installeren waarbij het K-jet systeem in dit geval in tact en werkend moet blijven. Bij mijn '93er injectie (weet niet zo snel hoe dat systeem heet) wordt tijdens het LPG rijden d.m.v. een extra magneetklep in de benzine toevoerleiding (in de buurt van de injectorrail) de aanvoer naar het injectiesysteem afgesloten terwijl de beide benzinepompen doordraaien. Kan dit ook op deze wijze bij een K-jet systeem of heeft dit gevolgen (smering, koeling) voor het mechaniek?
Vraagje;
Momenteel druk met een LPG systeem (setje van Bosma) in de 245 K-jet te installeren waarbij het K-jet systeem in dit geval in tact en werkend moet blijven. Bij mijn '93er injectie (weet niet zo snel hoe dat systeem heet) wordt tijdens het LPG rijden d.m.v. een extra magneetklep in de benzine toevoerleiding (in de buurt van de injectorrail) de aanvoer naar het injectiesysteem afgesloten terwijl de beide benzinepompen doordraaien. Kan dit ook op deze wijze bij een K-jet systeem of heeft dit gevolgen (smering, koeling) voor het mechaniek?
245DL 1980 USA