10 October 2008, 09:03
sommige assen krijg je maar op een manier in mekaar (herinner ik me van mijn 940, bijna 100% zeker, daar was op een plek een spline weggelaten), andere kunnen wel op meerdere manieren in elkaar. Bovendien is de as bij het differentieel met de flens zo gemonteerd dat de zware kant van de ene flens tegenover de zware kant van de andere flens zit (uit de fabriek zouden daar stippen op moeten staan om aan te geven hoe deze tegen alkaar aan moeten).
bij een sterke trilling/dreun, zou ik kijken naar hoe de as inmekaar gestoken is. is de voorste kruiskoppeling goed gemonteerd (qua draaing van de 2 as-helften) tov de middelste?
bij een sterke trilling/dreun, zou ik kijken naar hoe de as inmekaar gestoken is. is de voorste kruiskoppeling goed gemonteerd (qua draaing van de 2 as-helften) tov de middelste?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

