28 August 2008, 23:03
Moet op allebei kunnen rijden ja. De B20 draait op benzine stukken beter (harder) dan op LPG, als je gasgeeft hoor je de zuigers naar beneden knallen. Misschien moet ik het mengstuk er eens tussenuit halen, nog meer Danoontje power. Was die benzine maar niet zo duur.
Als je naalden nieuw zijn, de membranen en pakkingen heel en de vlotters even hoog, blijft er kwa hardware nog de sproeierhoogte over als mogelijke oorzaak voor een te rijk mengsel. De sproeier is een los onderdeel wat in de carb geperst is. Hoogte kan je zo zien als je de luchtfilters er af haalt. Ik heb de sproeier een kleine millimeter verder erin gehamerd, scheelde wel in het benzineverbruik.
Als je naalden nieuw zijn, de membranen en pakkingen heel en de vlotters even hoog, blijft er kwa hardware nog de sproeierhoogte over als mogelijke oorzaak voor een te rijk mengsel. De sproeier is een los onderdeel wat in de carb geperst is. Hoogte kan je zo zien als je de luchtfilters er af haalt. Ik heb de sproeier een kleine millimeter verder erin gehamerd, scheelde wel in het benzineverbruik.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969