28 August 2008, 22:49
en je stationairsproeier wel ok??
bij mijn CX had ik btw ( ook met een carb.)last van schommelende stationair toeren, soms 800 RPM, soms 1200 RPM, bleek dat ze valse lucht kreeg doordat pakking niet helemaal ok was, opgelost met vloeibare pakking.
maar als jezeker weet dat de afsluiter ( zie link hierboven) het doet, mag/kan er geen benzine in welke leiding NA deze afsluiter zitten.
als je van benzine naar LPG schakelt moet je ook eerst je carb. leegrijden: de middelste stand, en als ze gaat schokken schakel je naar LPG, zo niet heb je een benzinelek, maw. je afsluiter!
bij mijn CX had ik btw ( ook met een carb.)last van schommelende stationair toeren, soms 800 RPM, soms 1200 RPM, bleek dat ze valse lucht kreeg doordat pakking niet helemaal ok was, opgelost met vloeibare pakking.
maar als jezeker weet dat de afsluiter ( zie link hierboven) het doet, mag/kan er geen benzine in welke leiding NA deze afsluiter zitten.
als je van benzine naar LPG schakelt moet je ook eerst je carb. leegrijden: de middelste stand, en als ze gaat schokken schakel je naar LPG, zo niet heb je een benzinelek, maw. je afsluiter!
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99