14 August 2008, 07:39
Tom,
Ben je in staat om zelf klusjes aan de auto te doen? Indien ja, neem dan een 940, want die zijn toch minder complex dan een 850.
Als je het werk uitbesteedt, is je budget toerijkend voor een 850? Want in theorie is een 940 voordeliger in onderhoud.
Maar ja, een 850 is echt veel vlotter en rijd veel moderner. Een 940 koop je niet als je haast hebt. De turbo's komen nog wel redelijk van de plek af, maar de standaard exemplaren zijn gewoon traag te noemen.
Wat je ook koopt, bij elke wagen met 3 ton op de teller zijn grote onkosten gewoon reeel, tenzij deze (bewijsbaar) al gedaan zijn. Zoals koprevisie en koppeling bij de 940.
Zelf rijd ik een 940, de 850 ken ik alleen van proefritten en ervaringen van anderen.
Ben je in staat om zelf klusjes aan de auto te doen? Indien ja, neem dan een 940, want die zijn toch minder complex dan een 850.
Als je het werk uitbesteedt, is je budget toerijkend voor een 850? Want in theorie is een 940 voordeliger in onderhoud.
Maar ja, een 850 is echt veel vlotter en rijd veel moderner. Een 940 koop je niet als je haast hebt. De turbo's komen nog wel redelijk van de plek af, maar de standaard exemplaren zijn gewoon traag te noemen.
Wat je ook koopt, bij elke wagen met 3 ton op de teller zijn grote onkosten gewoon reeel, tenzij deze (bewijsbaar) al gedaan zijn. Zoals koprevisie en koppeling bij de 940.
Zelf rijd ik een 940, de 850 ken ik alleen van proefritten en ervaringen van anderen.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo