2 August 2008, 13:41
Hallo forumleden mijn vriendin en ik zijn gek van volvo's zij van de 940 en ik meer van de 850 maar is het verstandig om een oudere volvo te kopen? Wij willen graag een degelijke auto die best ouder mag zijn maar daarin schuilt ook het gevaar van veel onderhoud. Ik ben niet technisch opgeleid maar wil me best verdiepen in de basis zaken. De vraag is eigenlijk is het verstandig een 850 of een 940 of wellicht een 240 via bijvoorbeeld dit forum te kopen met bij 280.000 of 300.000km op de teller. Ik zie overal volvo's met 500.000 of meer op de teller dus bij 300.000km lijkt me de auto nog niet afgeschreven. Of kan ik beter gaan kijken naar een 850 met weinig kms als benzine en deze laten ombouwen tot een g3?
Graag advies want ik zal voor de 2e keer vader worden en dan kan mijn huidige corolla sedan (of de 1.0 swift van mijn vriendin) echt niet meer..
Groeten Tom
Graag advies want ik zal voor de 2e keer vader worden en dan kan mijn huidige corolla sedan (of de 1.0 swift van mijn vriendin) echt niet meer..
Groeten Tom