22 November 2005, 23:24
Heb een paar maanden geleden m'n CO wat teruggesteld doordat ie beroerd liep op benzine (veel te rijk) en zwart wolkte.
Na het monteren ve nieuwe cylinderkop moest dat weer, maar dat kon ik nog wel verklaren door de andere kop.
Nu, weer 2 maanden later, weer es even op benzine gereden en weer veel te rijk. plm . 3 slagen aan de CO-afstelinbusbout leidde tot een mooi rond lopende motor.
hoe zou dat kunnen??? Ik rij nauwelijks op benzine en als ik op benzine rij, dan is het alleen maar even om alles te bevochtigen en te smeren.
Het lijkt er bijna op dat de CO-schroef los trilt oid, maar bij het afstellen gaat de schroef aardig zwaar. Iemand ideeen???
ps. ik weet dat je CO eigenlijk moet laten afstellen ivm kans op te schraal mengsel, maar wil eerst 't probleem wel oplossen.
Na het monteren ve nieuwe cylinderkop moest dat weer, maar dat kon ik nog wel verklaren door de andere kop.
Nu, weer 2 maanden later, weer es even op benzine gereden en weer veel te rijk. plm . 3 slagen aan de CO-afstelinbusbout leidde tot een mooi rond lopende motor.
hoe zou dat kunnen??? Ik rij nauwelijks op benzine en als ik op benzine rij, dan is het alleen maar even om alles te bevochtigen en te smeren.
Het lijkt er bijna op dat de CO-schroef los trilt oid, maar bij het afstellen gaat de schroef aardig zwaar. Iemand ideeen???
ps. ik weet dat je CO eigenlijk moet laten afstellen ivm kans op te schraal mengsel, maar wil eerst 't probleem wel oplossen.