29 June 2008, 10:18
Volgens Smits autogas is er wel degelijk een goede oplossing. Zij verkopen een damgasinjectie set voor ongeveer â¬600,-. Hierbij komen nog wel twee sensoren waaronder een lambdasonde. Ik vroeg of dit een megasquirt systeem was, meneer gaf aan dat zij dit ook verkopen, maar dat het in dit geval om een ander systeem ging. Aldus de verkoper eentje met een computer dit zichzelf regeld zonder 'gedoe' met veel configuratiemogelijkheden (niet voor iedereen een pre natuurlijk
)
Verder zou het om een pakket gaat compleet met bekabeling en duidelijke uitleg en instructie. Injectoren worden in het inlaatspruitstuk geboord dicht bij de aansluiting met de cilinderkop. Al met al ga ik dit verhaal nog verder uitzoeken. Intussen zijn we nog bezig met de lovato verdamper. Rijden doet hij nu al wel, hoge toeren geen probleem, maar in het lage toerengebied dus nauwelijk vermogen en grote kans op afslaan motor. Verder echter nog geen backfire gezien/gehoord
Afwachten dus... laat wel weten als ik meer duidelijkheid heb!

Verder zou het om een pakket gaat compleet met bekabeling en duidelijke uitleg en instructie. Injectoren worden in het inlaatspruitstuk geboord dicht bij de aansluiting met de cilinderkop. Al met al ga ik dit verhaal nog verder uitzoeken. Intussen zijn we nog bezig met de lovato verdamper. Rijden doet hij nu al wel, hoge toeren geen probleem, maar in het lage toerengebied dus nauwelijk vermogen en grote kans op afslaan motor. Verder echter nog geen backfire gezien/gehoord

Afwachten dus... laat wel weten als ik meer duidelijkheid heb!