23 June 2008, 19:22
ik heb hier een nieuw b200e onderblok staan van een 360.
Om dat ding in een 240 te leggen moeten er de motorsteunen van de 240 aan, die haal je dus van je oude blok af,
ik weet niet of die past met de carterpan van de 360 maar je zou ook de carterpan van de 240 er onder kunnen zetten.
het koppelingshuis van je 240 moet zo passen op een b200e uit een 360, dat vergelijk ik hier tussen een b200e en een b21et.
wel moet je je eigen vliegwiel dan overzetten en je eigen onsteking.
![[Afbeelding: DSCF0030.JPG?imgmax=800]](http://lh6.ggpht.com/criminiels/SF_ZCWPNwFI/AAAAAAAAAi8/5wAcBe_EuB8/DSCF0030.JPG?imgmax=800)
![[Afbeelding: DSCF0031.JPG?imgmax=800]](http://lh6.ggpht.com/criminiels/SF_ZELkGciI/AAAAAAAAAjE/MFwDC-cYIyQ/DSCF0031.JPG?imgmax=800)
http://picasaweb.google.nl/criminiels/VolvoSpul
Om dat ding in een 240 te leggen moeten er de motorsteunen van de 240 aan, die haal je dus van je oude blok af,
ik weet niet of die past met de carterpan van de 360 maar je zou ook de carterpan van de 240 er onder kunnen zetten.
het koppelingshuis van je 240 moet zo passen op een b200e uit een 360, dat vergelijk ik hier tussen een b200e en een b21et.
wel moet je je eigen vliegwiel dan overzetten en je eigen onsteking.
http://picasaweb.google.nl/criminiels/VolvoSpul
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd