13 June 2008, 19:19
Lol, een tripje naar Zweden zie ik altijd wel zitten, maar dat is de eerste tijd niet haalbaar (wegens opleiding) ;D
Is ook een beetje te avontuurlijk voor mijn conservatieve en behouden geest :
Oh, had jij ook interesse in deze? Kunnen we nog mooi onderling onderhandelen
Ik kon vlot contact leggen met de adverteerder, via mail. Reageerde er heel snel op. Nu al even geleden voor ik weer zelf wat kon sturen, dus wacht nu ook nog op antwoord.
Wat bedoel je precies met 'prijs is niet haalbaar'? ???
Klopt inderdaad dat ik 'm zal moeten importeren. Maar ik had geen problemen voorzien met 't feit dat hij niet meer op Nederlands kenteken staat. Zolang hij wel nog die papieren heeft, dacht ik dat hij in België wel op kenteken gezet moet kunnen worden. Of redeneer ik nu verkeerd? Hij moet in ieder geval ook in België gekeurd worden en ik zal wellicht ook nog een gelijkvormigheidsattest moeten aanvragen.
Is ook een beetje te avontuurlijk voor mijn conservatieve en behouden geest :

Oh, had jij ook interesse in deze? Kunnen we nog mooi onderling onderhandelen

Ik kon vlot contact leggen met de adverteerder, via mail. Reageerde er heel snel op. Nu al even geleden voor ik weer zelf wat kon sturen, dus wacht nu ook nog op antwoord.
Wat bedoel je precies met 'prijs is niet haalbaar'? ???
Klopt inderdaad dat ik 'm zal moeten importeren. Maar ik had geen problemen voorzien met 't feit dat hij niet meer op Nederlands kenteken staat. Zolang hij wel nog die papieren heeft, dacht ik dat hij in België wel op kenteken gezet moet kunnen worden. Of redeneer ik nu verkeerd? Hij moet in ieder geval ook in België gekeurd worden en ik zal wellicht ook nog een gelijkvormigheidsattest moeten aanvragen.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)