13 June 2008, 15:07
als het 'm echt is en hij ziet er fris uit zou je het kunnen wagen.
Mijn 343 had al paar jaar stil gestaan toen ik m kocht. Wat heb ik vervangen: aandrijfas hoezen (verteerd), komplete uitlaat (erg krokant en lek), remschijven/blokken/klauwen/slangen voor (verroest, vast, uitgedroogd, remcilinders achter (lek), remslangen achter (droog), rotor/verdelerkap/bougies/-kabels/bobinekabel/kontaktpuntjes (allemaal nog van 1978...)
hou daar om te beginnen rekening mee. En hoe staat ie gestald? Als ie tot zijn knieen in het gras staat, zal de bodem ook ok een Crossa-pizza lijken...
Mijn 343 had al paar jaar stil gestaan toen ik m kocht. Wat heb ik vervangen: aandrijfas hoezen (verteerd), komplete uitlaat (erg krokant en lek), remschijven/blokken/klauwen/slangen voor (verroest, vast, uitgedroogd, remcilinders achter (lek), remslangen achter (droog), rotor/verdelerkap/bougies/-kabels/bobinekabel/kontaktpuntjes (allemaal nog van 1978...)
hou daar om te beginnen rekening mee. En hoe staat ie gestald? Als ie tot zijn knieen in het gras staat, zal de bodem ook ok een Crossa-pizza lijken...
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937