13 June 2008, 14:44
Bedankt cvt240turbo! Jammer genoeg is het geen optie om mijn garagehouder hem eerst te laten zien. Ik woon in België, en ook mijn garagehouder. Ik denk niet dat ik 'm zal kunnen verleiden om zomaar eens tweemaal 1u45 min in de auto te zitten om een andere auto te gaan bekijekn
Ik moet het dus doen met mondelinge info, maar daar kom je natuurlijk niet erg ver mee. De auto naar de garagehouder brengen, komt al gelijk neer op 'm kopen, en da's nu ook niet zomaar de bedoeling. Door mijn drukke agenda ben ik er zelfs nog niet aan toe gekomen er zelf heen te gaan.
Kortom, ik weet het nog steeds niet. Het lijkt me ergens een buitenkans, want hij 's precies wat ik zoek - en die Volvo's zijn er niÃt zo zat op de wereld - maar ik weet ook graag waar ik aan toe ben voor ik een koop sluit. Ik zou het niet zo erg vinden om max 1000 ofzo nog aan de auto te moeten uitgeven, maar het moet niet het dubbele gaan worden ook :-\
Ach, weee, o weee :

Kortom, ik weet het nog steeds niet. Het lijkt me ergens een buitenkans, want hij 's precies wat ik zoek - en die Volvo's zijn er niÃt zo zat op de wereld - maar ik weet ook graag waar ik aan toe ben voor ik een koop sluit. Ik zou het niet zo erg vinden om max 1000 ofzo nog aan de auto te moeten uitgeven, maar het moet niet het dubbele gaan worden ook :-\
Ach, weee, o weee :

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)