19 April 2008, 15:08
Ik heb nu het een en ander doorgelezen over het verwisselen van de breather box. Het is mij ook duidelijk geworden dat op de breather box een buis zit aangesloten die eindigt in de carterpan. Je moet geloof ik erg oppassen dat je die buis niet verschuift of zo. Dus blijkbaar moet de breather box heeel voorzichtig omhoog getrokken worden.

