19 March 2008, 17:55
Na amper een week genieten van de automaat, heb ik hem teruggebracht naar de garage
De kickdownkabel blijft hangen. Het gaspedaal intrappen ging al moeizaam. Na slechts 2 dagen voelde het pedaal na de eerste keer indrukken kei en keihard aan. Nou oke, dat was dus maar een keer, en erna ging die dus hardstikke licht.
Dus ik met de auto (nietsvermoedend dat toen de kabel al niet meer terugwou) volgeladen met grofvuil naar de stortplaats geweest hier in A'doorn om wat spullen weg te gooien, met een loeiende motor tot gevolg
Dus teruggekeerd naar huis: bleek dus dat de kabel van de schijf was gelopen, alleen maar omdatie niet meer terugwou. Een paar keer voorzichtig in en uittrekken van de kabel deed wonderen, maar dat was tevergeefs.
Na nog geen 2 dagen had ik weer hetzelfde verhaal, dus heb ik hem vandaag maar naar de garage gebracht, met de mededeling dat zij mijn kickdown mogen nakijken
Wordt vervolgd...
De kickdownkabel blijft hangen. Het gaspedaal intrappen ging al moeizaam. Na slechts 2 dagen voelde het pedaal na de eerste keer indrukken kei en keihard aan. Nou oke, dat was dus maar een keer, en erna ging die dus hardstikke licht. Dus ik met de auto (nietsvermoedend dat toen de kabel al niet meer terugwou) volgeladen met grofvuil naar de stortplaats geweest hier in A'doorn om wat spullen weg te gooien, met een loeiende motor tot gevolg
Dus teruggekeerd naar huis: bleek dus dat de kabel van de schijf was gelopen, alleen maar omdatie niet meer terugwou. Een paar keer voorzichtig in en uittrekken van de kabel deed wonderen, maar dat was tevergeefs.Na nog geen 2 dagen had ik weer hetzelfde verhaal, dus heb ik hem vandaag maar naar de garage gebracht, met de mededeling dat zij mijn kickdown mogen nakijken
Wordt vervolgd...
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992