15 March 2008, 23:06
Het ritme en de hoeveelheid van de benzinestroom komt me bekend voor van de benzinepomp, die levert ongeveer zoveel benzine.
Lijkt alsof de vlotterklep verdwenen is en de benzine de vlotterkamer overstroomt, en via de sproeier zo de carburateur uitvliegt. Soort direct ingespoten benzinemotor.
Dat gat wat je hebt dichtgemaakt, zat dat recht onder de naald? Heb je nog wel een naald eigenlijk?
Andere directe route van vlotterkamer naar venturi van de carb is de choke, stond die open/dicht?
Derde route is de ontluchting vd vlotterkamer, dat zal hem zijn, nou ik nog eens kijk naar het filmpje. Linksbovenin.
Hoe dan ook, diagnose: overlopende vlotterkamer, klepje of vlotter kaput.
Druppeltje wat onder de carb hangt is van de uitgedroogde O ring die de bodem van de vlotterkamer afsluit, vage oplossing maar doorgaans afdoende.
Lijkt alsof de vlotterklep verdwenen is en de benzine de vlotterkamer overstroomt, en via de sproeier zo de carburateur uitvliegt. Soort direct ingespoten benzinemotor.
Dat gat wat je hebt dichtgemaakt, zat dat recht onder de naald? Heb je nog wel een naald eigenlijk?
Andere directe route van vlotterkamer naar venturi van de carb is de choke, stond die open/dicht?
Derde route is de ontluchting vd vlotterkamer, dat zal hem zijn, nou ik nog eens kijk naar het filmpje. Linksbovenin.
Hoe dan ook, diagnose: overlopende vlotterkamer, klepje of vlotter kaput.
Druppeltje wat onder de carb hangt is van de uitgedroogde O ring die de bodem van de vlotterkamer afsluit, vage oplossing maar doorgaans afdoende.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969