10 March 2008, 01:18
Eigenlijk heb ik er geen zin in om het een en ander uit te leggen,maar goed:
voorbeeld1:
Waarom gaan we straks (hopelijk niet) rekening rijden.:
oorzaak de files sóchtends en sávonds.
Pak nu als Voorbeeld: snelweg Amersfoort - Amsterdam visa versa.
Deze stad( Amersfoort) kreeg 10jaar geleden het start schot om net zo groot te gaan groeien als Amsterdam.
Amersfoort ligt bij een gevoelige knooppunt van snelwegen:
Hoevelaken ,precies.
De snelwegen die voor de groei van Amersfoort lagen,zijn nog precies hetzelfde.
In de 10 jaar zijn er 10 duizenden huizen bij gekomen.
Diverse huisbewoners met 2 auto's.
Dus wat krijg je hierdoor: juist FILES.
Nu al vanaf half zeven tot 10.oouur. en s'middags vanaf 14.30uur tot 18.45.
(momenteel mogen we niet eens meer in ons eigen polder rijden,want dan ben je sluipverkeer)
Elk jaar wordt dit voor een ieder zichtbaar erger.
Kijk en nu kan ik als Groen links en mileupacifist eindelijk mijn doel bereiken,Rekening rijden.
Of tewel proberen mensen uit de auto te halen.
Laatste 2 regels is als grap bedoeld,maar ik wil hier mee zeggen dat er totaal niet gekeken wordt naar het wegennet als men huizen en bedrijven gaat bouwen langs snelwegen.
Wil men de files tegengaan dan zal er drastisch gestopt moeten worden met huizen,bedrijven bouwen waar de limit allang overbrugt is.
Ja,blijft men op deze voet doorgaan en er wordt niet gekeken naar infra enz.
dan zullen we het rekening rijden niet meer tegen kunnen houden.
De rand steden zitten reeds vol,dus het vizier zal men meer moeten richtten op andere provincies waar nog ruimte en rust is (helaas,maar waar))
Momenteel wordt bijna elk plekje groen in de randsteden opgesorbeerd aan huizen en bedrijven.
Dus dat we steeds meer in de files staan is best begrijpelijk.
En we wonen best wel op een kluitje bij elkaar onderhand.Friesland,Zeeland,Groningen,Drenthe,optie?
voorbeeld1:
Waarom gaan we straks (hopelijk niet) rekening rijden.:
oorzaak de files sóchtends en sávonds.
Pak nu als Voorbeeld: snelweg Amersfoort - Amsterdam visa versa.
Deze stad( Amersfoort) kreeg 10jaar geleden het start schot om net zo groot te gaan groeien als Amsterdam.
Amersfoort ligt bij een gevoelige knooppunt van snelwegen:
Hoevelaken ,precies.
De snelwegen die voor de groei van Amersfoort lagen,zijn nog precies hetzelfde.
In de 10 jaar zijn er 10 duizenden huizen bij gekomen.
Diverse huisbewoners met 2 auto's.
Dus wat krijg je hierdoor: juist FILES.
Nu al vanaf half zeven tot 10.oouur. en s'middags vanaf 14.30uur tot 18.45.
(momenteel mogen we niet eens meer in ons eigen polder rijden,want dan ben je sluipverkeer)
Elk jaar wordt dit voor een ieder zichtbaar erger.
Kijk en nu kan ik als Groen links en mileupacifist eindelijk mijn doel bereiken,Rekening rijden.
Of tewel proberen mensen uit de auto te halen.
Laatste 2 regels is als grap bedoeld,maar ik wil hier mee zeggen dat er totaal niet gekeken wordt naar het wegennet als men huizen en bedrijven gaat bouwen langs snelwegen.
Wil men de files tegengaan dan zal er drastisch gestopt moeten worden met huizen,bedrijven bouwen waar de limit allang overbrugt is.
Ja,blijft men op deze voet doorgaan en er wordt niet gekeken naar infra enz.
dan zullen we het rekening rijden niet meer tegen kunnen houden.
De rand steden zitten reeds vol,dus het vizier zal men meer moeten richtten op andere provincies waar nog ruimte en rust is (helaas,maar waar))
Momenteel wordt bijna elk plekje groen in de randsteden opgesorbeerd aan huizen en bedrijven.
Dus dat we steeds meer in de files staan is best begrijpelijk.
En we wonen best wel op een kluitje bij elkaar onderhand.Friesland,Zeeland,Groningen,Drenthe,optie?